Så nära nu…

Ja nu måste jag ju uppdatera lite 🙂

Jag har haft fullt upp med konstvetenskap och butikbygge och nu är det sista skälvande dagarna innan jag smäller upp portarna till sommarbutiken sagt&gjort.. Jag har fått med mig en massa underbara konstnärer och känner mig så stolt över att sitta bland en sådan massa fint..

Jag skickar upp lite bilder på lite smått och gott och på fredag kommer jag bjuda på lite snacks och så kommer min lillebrors vän Stefan och spela lite sköna låtar på sin gitarr vid fyra snåret.. känns overkligt och såå roligt!

Jag kommer ha en egen konsthantverksbutik! Jag hoppas att sommaren blir lika mysig som jag känner inför den 🙂

Image

Image

Image

Image

Image

ja nu är ni välkomna att komma och äta glass och dricka kaffe och titta på allt fint..

Kommentera

