Butiken på gång..

Idag har jag och min mor grejjat i sommarbutiken och det är allt på gång att bli ett mysigt konsthörn..:)

Vi har plockat undan och jag har ställt in ett litet fikabord och gjort iordning på hyllorna till alla fina alster..:)

Jag har nu en lång butiksdisk och en gammal köpmannadisk där dyrbara saker ska placeras..

Här ser ni hur det ser ut, dock inte alls färdigt än ..men ni får i alla fall en vink om hur det kommer bli 🙂 Jag gillar service yrket och tycker det ska bli roligt att kombinera detta med konsthantverket, jag ska även ställa in ett litet bord där jag kan sitta och skapa när turisterna tittar in 🙂

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

One thought on “Butiken på gång..

Kommentera

