Nu ni! Idag har…

Nu ni! Idag har jag suttit i verkstaden och fått nåt gjort..

Det blev ett helt gäng med fjärilar som jag ska sälja i min butik i sommar..:)

Jag ska nämligen stå och sälja mina och andras konsthantverk i Lyrestad vid göta kanal i sommar. Ska bli så spännande och se om det går att få det att funka. Jag ska även sälja lite kaffe och glass.

Butiken ska heta Sagt&Gjort och jag håller på att samla ihop konstnärliga vänner inom olika genrer för att fylla butiken med en massa fint! Sen ska jag själv sitta där och gjöra lite smycken och prata med turister. Jag tänker mig butiken lite som en utställning i butiksform..det kommer finnas allt ifrån smycken till målningar och textil och keramik..ja en massa snygga saker man vill ha hemma.. Jag tycker det ska bli så roligt att se alla saker och sätta upp allting snyggt i butiken sen.

Jag har inte haft företag förut och jag är allt lite nervös men man måste våga kasta sig ut annars händer ingenting här i livet ..

*Hoppas ni kan titta in hos mig i sommar, ta en kulglass och titta på allt fint och prata lite med mig *

KRAM!

Image

Kommentera

